VerinCraft
Verincraft is now closed
VerinCraft
Verincraft is now closed
VerinCraft
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Administratively Closed
 
HomeLatest imagesRegisterLog inDidnt want to do this but you made me Applyf10BuyCraft StoreDidnt want to do this but you made me Vote110Didnt want to do this but you made me Vote210Didnt want to do this but you made me Vote310Didnt want to do this but you made me Vote410Didnt want to do this but you made me Vote510
Please go to our new website. [www.verincraft.ca] to continue gameplay with us! This website is no longer active.
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Website Closing
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeSat Sep 14, 2013 2:57 am by Aeroslicer

» SOOOOO. HOWS LIFE?
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeFri Sep 13, 2013 10:36 am by Snowy_Stuff

» Application For Staff/Admin or moderator
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeTue Jul 02, 2013 2:13 pm by Xsin_77

» Registering Gone Wrong
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeSat Jun 08, 2013 10:06 pm by MenouTheDude

» UNGDI-Application to join here
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeFri Jun 07, 2013 11:52 pm by spniel

» MY Server list for Brood?
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeThu Apr 18, 2013 8:09 pm by BroodLord

» Numerical IP is Verincraft.com Doesn't Work is 5.39.36.242:25565
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeThu Apr 18, 2013 12:37 pm by BroodLord

» Help on Verincraft's new website.
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeThu Apr 18, 2013 10:11 am by GDION

» Banned or something? ..maybe?
Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeThu Apr 18, 2013 7:32 am by GoD-cRaFt33

Top posters
BroodLord
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
sheepcabbage
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
GDION
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
Dmah
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
o0pedro0o
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
CodeNameSHADOW
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
ragdollkilla12
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
FleXAvarice
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
thesmith2010
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 
Adanimal
Didnt want to do this but you made me I_vote_lcapDidnt want to do this but you made me I_voting_barDidnt want to do this but you made me I_vote_rcap 

 

 Didnt want to do this but you made me

Go down 
3 posters
AuthorMessage
CodeNameSHADOW
Loyal Member
Loyal Member
CodeNameSHADOW


Posts : 276
Points : 4771
Reputation : 15
Join date : 2012-08-03
Age : 27
Location : Uzice, Serbia

Didnt want to do this but you made me Empty
PostSubject: Didnt want to do this but you made me   Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeThu Jan 03, 2013 2:58 pm

Ok today me and xcookie were fighting some guys and benline shows up flying and she wouldnt stop flying even when we started shooting her with god bows with so instead of coming down she starts using fly on and off and hits us with some iron sword enchanted or not anyway i couldnt hit her cus she constantly used fly so she was going up and down and extuingvising fire in a nearby lake.Screenshots links below:

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/689/20130103144333.png/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/580/20130103144713.png/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/822/20130103144327.png/

I got xcookie as my witness and i think nomercy2010 was disguised as a cow and was killing some noobs nearby he saw her too.
Back to top Go down
Shaxx
Newbie
Newbie



Posts : 48
Points : 4385
Reputation : -5
Join date : 2012-11-20

Didnt want to do this but you made me Empty
PostSubject: Re: Didnt want to do this but you made me   Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeThu Jan 03, 2013 3:21 pm

Catched Wink
Back to top Go down
patserfati
Admin
Admin
patserfati


Posts : 85
Points : 4613
Reputation : 8
Join date : 2012-05-21
Age : 28
Location : New York

Didnt want to do this but you made me Empty
PostSubject: Re: Didnt want to do this but you made me   Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeThu Jan 03, 2013 3:30 pm

Thank you for the report. I'll jail her once I get on.
Back to top Go down
Guest
Guest




Didnt want to do this but you made me Empty
PostSubject: Re: Didnt want to do this but you made me   Didnt want to do this but you made me I_icon_minitimeThu Jan 03, 2013 5:33 pm

I already jailed her. Wonder what happens when a person gets jailed two times >.>
Back to top Go down
Sponsored content





Didnt want to do this but you made me Empty
PostSubject: Re: Didnt want to do this but you made me   Didnt want to do this but you made me I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Didnt want to do this but you made me
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Whitelist
» ROBO6060 MADE FUN OF ME IN PM!!!
» I just made it worse :(
» Brood Read- Its about the deal we made the other day on skype

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
VerinCraft :: Reports and Abuse-
Jump to: